Smak dzieci - przepisy z Dzien Dobry TVN

Witajcie Kochani!
Wiele wiadomości, wiele maili, a brak czasu. Dlatego już dziś publikuje dla Was przepisy na zupki dla dzieci i nie tylko, które przygotowałem ostatnio w programie.
Dostając taki temat miałem pustkę w głowie, ponieważ skąd mogłem wiedzieć jakie panują teraz trendy w kuchni dziecięcej. Słysze tylko mniej tego, więcej tego etc.
Postawiłem na totalnie moje pomysły z lekkim podkręceniem. Mam tylko nadzieję, że talerze będą puste :)

Cztery zupy na talerzach: koperkowa z kluseczkami z lanego ciasta z jajkiem przepiórczym, cytrynowa na lekkim bulionie (dietetyczna) z ryżem jaśminowym, pomarańczowa z mandarynkowym zabaglione oraz truskawkowo waniliowa zagęszczana białą czekoladą z miodowymi grzankami


PS. Na pytania o sposób przygotowania odpowiadam....kochani pomyślcie :) Każdy gotuje zupy w domu :)


Zupa koperkowa z lanymi kluseczkami


Składniki:
1 l lekkiego wywaru warzywnego
pęczek koperku
1 szklanka śmietany
1 łyżka masła
łyżka mąki
sok z cytryny
jajka przepiórcze
lane ciasto (mąka, jajka, sól)
sól pieprz



Zupa cytrynowa z ryżem jaśminowym


Składniki:
1 l wywaru drobiowego
2 łyżki masła
3 łyżki maki
szklanka śmietany
2 żółtka
sok i skórka z połowy cytryny
5 dkg ryżu jaśminowego 



Zupa pomarańczowa z szafranem i mandarynkowym zabaglione

Składniki:
0,5 l soku pomarańczowego
ćwierć pomarańczy
3 łyżki kaszy manny
cukier
śmietana
szczypta szafranu
sok z 3 mandarynek
2 żółtka


Zupa truskawkowo-waniliowa zagęszczana białą czekoladą z miodowymi grzankami

Składniki:
0,5 kg mrożonych truskawek
laska wanilii
cukier
śmietana do zup
biała czekolada
2 łyżki mąki
bułka kajzerka
4 łyżki miodu

Komentarze

Popularne posty