Wypiekarnia - jedyne takie slodkie miejsce w Rzeszowie

Zabrała mnie tam moja znajoma - Pani Ania, która jest pozytywnym "duchem" w szarej rzeczywistości, dzieląc się radością z wszystkimi.
Nasze spotkanie odbyło się w nowej, bardzo odważnej cukierni, a raczej mini cukierence w Rzeszowie na ul. Jana Matejki pod numerem 9. To co tam zobaczyłem i poczułem, myślałem, że może być tylko w amerykańskich filmach, a jednak...


Zawsze świeże! z prawdziwym masłem, śmietanką i najwyższej jakości czekoladą. Nie dodają polepszaczy, konserwantów czy zagęstników. Znajdziecie u nich ciasta bezglutenowe oraz wegańskie i wiele innych smakołyków.
Tak piszą o sobie, a ja się pod tym podpisuje póki co dwoma rękami wraz z Panią Anią.

Styl słodki, łagodny, pełen słodkości, ale jednak inny...bo w barwach skandynawskich, a dokładniej Norweskich. Poznałem historię, właścicieli i mogę, a raczej bardzo chcę was tam zaprosić.
Ceny ciast wypikanych na miejscu są do 10 zł za porcję, tak więc chyba inne cukiernie mogą tylko pozazdrościć tak niskich cen, za taką jakość.
Cukiernię prowadzi młode małżeństwo, które Europę znają jak własną kieszeń, a zastawę stołu, którą możemy zobaczyć w ich cukierni są właśnie przywiezione ze świata. Pan sprzedaje, Pani w kuchni piecze. Co mogę napisać więcej o tym wyjątkowym miejscu...polecam bardzo!

Wypiekarnia 
ul Jana Matejki 9
35-064 Rzeszów





Komentarze

Popularne posty