Sycylia - moja nowa milosc !

Rzeszów jest pyszny Sycylią! Wie także o tym sama Magda Gessler, która kilkakrotnie doceniała ogromny potencjał i smak rzeszowskiej niewielkiej restauracji mieszącej się przy ul. Mickiewicza 9. Nazywa się "Ristorante Sicilia - sapori della terra siciliana" i to właśnie tam można zjeść nieprawdopodobnie pyszne dania. Ja podczas mojej krótkiej, ale bardzo intensywnej wizyty w Rzeszowie skusiłem się na zupę ze świeżych omułek i byłem w szoku. Co za smak, co za idealne dobranie ziół...!
Natomiast pizza ze świeżych grzybów leśnych to prawdziwy stał w 10! Zero sosu pomidorowego, lecz prawdziwa oliwa z oliwek, czosnek, grzyby i na samym końcu pietruszka. Kulinarne szczyty za niewielką, naprawdę niewielką cenę!.

Bardzo chciałbym przeprosić za moją nieobecność, ale życie w Warszawie daje mi ogrom możliwości rozwijania się kulinarnie, co robię bardzo często. Będąc w Rzeszowie na pewno moim numerem jeden wśród włoskich restauracji będzie to miejsce! Zapamiętajcie ten adres i rezerwujcie sobie czas by wasze podniebienia zagościły na słonecznej Sycylii! :)

PS: Serdeczne podziękowania dla Pani Ani, która mnie tam zabrała. Wkrótce ogromna niespodzianka dla Was wszystkich.








Komentarze

Popularne posty