Chcemy pysznosci!

Witajcie Kochani czytelnicy!

Powracam do Was po tych kilku bardzo ciężkich miesiącach bieżącego roku. Wydarzyło się naprawdę bardzo bardzo dużo i nie zawsze był czas tutaj powracać. Do tego liczne małe i duże problemy nie pozwoliły mi blogować, ale cały czas myślałem i miałem na uwadze to, że robię co dla Was i czekacie na różne smakołyki.
Gdy wchodząc na bloga po dłuższej przerwie i widzę kilkaset odwiedzin w ciągu dnia to świadczy to o czymś...robi się wtedy bardzo bardzo miło i jestem Wam za to nieprawdopodobnie wdzięczny. Zaczynam z nową siłą i pomysłami...będzie dużo na słodko, przez moją nową pracę w legendarnym i najlepszym Hotelu Bristol, ale również i na słono, bo co to przecież za kuchnia, bez dań mięsnych...

Dzisiaj mam dla Was coś bardzo prostego...idealnego do zrobienia na szybko po pracy, ale i zdrowego. Połączenie świeżej, młodej cukinii, kaszy gryczanej oraz ziół daje nieprawdopodobnie pyszny efekt. Zapraszam na kolejny przepis, tym razem bardzo szybkie placuszki.


Pyszne placuszki z kaszy gryczanej i cukinii

Do przygotowania porcji dla 4 osób będziemy potrzebowali :

- 2 niewielkie młode cukinie
- woreczek ugotowanej kaszy gryczanej
- garść świeżej mięty
- kilka gałązek świeżej szałwii oraz pietruszki
- 150 ml mleka 
- kilka łyżek mąki pszennej
- 3 jajka
- sól i pieprz do smaku

sposób wykonania:

1. Woreczek z kaszą wkładamy do gotującej się, osolonej wody i gotujemy ok 20 min.
2. Cukinie dokładnie myjemy i ścieramy na tarce o dużych oczkach...bez obierania.
3. Gdy mamy ugotowaną kaszę, przesypujemy ją do miseczki i dodajemy do niej startą cukinie. 
4. Następnie wsypujemy mąkę, wbijamy jajka, siekamy i dorzucamy zioła oraz doprawiamy solą i pieprzem do smaku.
5. Na rozgrzaną patelnie wlewamy odrobinę oleju i smażymy małe placuszki z obu stron.
6. Gotowe możemy podawać z jogurtem naturalnym lub same.


Komentarze

Popularne posty