Pralinowo - urodzinowo

Dziękuję Wam Kochani za wszystkie życzenia, ciepłe słowa, jestem naprawdę strasznie zaskoczony i szczęśliwy. Jesteście dla mnie bardzo ważni, dla Was to robię, aby się dzielić moją pasją i wilką radością!
Książka miała być jeszcze w wieku 19-stu lat, lecz niestety się nie udało...zabrakło tego czegoś. :) Lecz "co się odwlecze, to się nie uciecze" :)
Marzenia sami wiecie, że się spełniły, ale ogromnym teraz jest to, aby budzić Was z ogromnym uśmiechem na ustach przez telewizję :)) Gotować i piec dla Was :))) Telewizje śniadaniowe :)

Chciałbym, aby dzisiaj było wyjątkowo, pysznie i po mojemu. Praliny lawendowe mam dla Was. Pyszne, naturalne i nieprawdopodobnie aromatyczne :)


Praliny lawendowe

Kochani, do przygotowania porcji dla 4 osób potrzebujemy:

- 2 szklanki mąki
- szklanka cukru
- szklanka mleka 
- 3 łyżki masła
- 2 żółtka
- 2 łyżki suszonych pąków lawendowych
- mocny alkohol
- temperowana czekolada


Na początku prażymy na patelni mąkę
W rondelku gotujemy mleko wraz z cukrem oraz lawendą
W miseczce ucieramy masło wraz z żółtkami
Do miseczki gdzie mamy masło dodajemy mąkę oraz zalewamy mlekiem i wsypujemy mąkę
Na samym końcu do gotowej masy dodajemy alkohol.
Chłodzimy wszystko w zamrażarce, a w tym czasie temperujemy czekoladę
Formujemy małe zamrożone kuleczki i oblewamy je czekoladą.

Polecam i serdecznie pozdrawiam
bartek boratyn 





Komentarze

  1. ależ one urocze! :)

    http://foodmania-przepisy.blogspot.com/2015/08/konkurs-pozegnanie-wakacji-z-owocowym.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty