Pasja ponad wszystko!

Pasja zawsze wygra!
Odkąd mam tą przyjemność gotowania w programie Dzień Dobry TVN, czy nawet z prowadzenia bloga, powtarzam zawsze, że pasja zawsze wygra, cokolwiek dotyczy, cokolwiek robisz, to zawsze ktoś to w końcu doceni.

Dzisiaj będąc z Wami na ekranie w Dzień Dobry TVN chciałbym bardzo podziękować, przede wszystkim Wam, że jesteście ze mną zawsze w chwilach sukcesów, których jest coraz więcej, ale również i porażek, które uczą mnie tylko mnie, być lepszym człowiekiem, bo jaki jest sens robienia czegoś dla samego siebie ?!?

Mam ogromne szczęście bycia dzisiaj i przygotowania cudownych wypieków dla mistrza cukiernictwa...gościa specjalnego Buddy'ego Valastro. Marzenie i nawet nie pomyślałbym, że może się kiedykolwiek spełnić, ale właśnie dzięki temu pokazuję Wam co to znaczy pasja.

Dziękuję za wszystkie miłe słowa i komentarze, są dla mnie naprawdę ogromnym szczęściem.

Jeśli podoba Wam się moja kuchnia, moje pyszności, albo chcielibyście ich skosztować, lub mnie poznać...piszcie do mnie na maila szafranowyraj@autograf.pl , lub po prostu czekam na Was na moim Facebooku i Instagramie.

Dziękuję, że jesteście! <3


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty